social media, performance,
projektowanie graficzne,
produkcja foto / video
Kanały:
Google Ads,
Meta Ads,
Pinterest Ads, Facebook,
Facebook Group, Instagram,
Pinterest,
Newsletter
DATA:
listopad 2022 – ongoing
TEAM:
project manager, specjalista social media,
grafik,
fotograf
Filippo to marka obuwnicza, której nadrzędnym celem jest nie tylko sprzedaż wygodnych i modnych butów w atrakcyjnych cenach, ale również budowanie trwałej więzi z klientkami marki. Działania marketingowe skupiają się na bardzo ściśle targetowanych kampaniach produktowych oraz kreowaniu zaangażowanej społeczności wokół marki.
Cele
Zwiększanie sprzedaży w kanale e-commerce, wsparcie wejścia na nowe rynki (Amazon), budowa społeczności na Facebooku i Instagramie, dostarczenie świeżego contentu produktowego na stronę www i marketplace oraz do kampanii produktowych, a także contetnu lifestylowego do kampanii i social mediów, uspójnienie komunikacji wizualnej.
Efekty
Zwiększenie liczby fanów na FB o 50 tys.
Pozyskanie 2 tys. uczestników grupy na FB w 30 dni
Coroczny wzrost sprzedaży o X%
Zwiększenie zaangażowania pod treściami organicznymi o 200%
Uspójnienie komunikacji wizualnej w całej komunikacji marki (digital + offline)