strategia komunikacji, rebranding marki, social media, produkcja sesji foto/video, performance, UCG & influencer marketing, email marketing.
Kanały:
digital
offline
DATA:
listopad 2022 – ongoing
TEAM:
strateg marketingowy, marketing spec, social media spec, fotograf, video maker + ekipa
Blue Apart – jedna z największych firm zarządzających wynajmem krótkoterminowym, posiadająca w swoim portfolio ponad 370 apartamentów na Półwyspie Helskim oraz w Mechelinkach i Pucku. Lider w swojej branży, który łączy skalę działania z dbałością o najwyższą jakość obsługi.
Wyzwanie
Historia Blue Apart to opowieść o dynamicznym sukcesie. Firma rozwijała się tak szybko, że właściciel, który dotychczas samodzielnie zarządzał marketingiem, stanął pod ścianą. Brakowało mu czasu, by profesjonalnie zadbać o wizerunek marki, który jest kluczowy w budowaniu zaufania na dwóch frontach:
b2c
W przyciąganiu turystów i zapewnianiu im poczucia bezpieczeństwa i wysokiej jakości.
b2b
W pozyskiwaniu nowych właścicieli apartamentów do współpracy.
Klient potrzebował strategicznego partnera, który nie tylko przejmie działania operacyjne, ale przede wszystkim zbuduje solidne fundamenty pod dalszą ekspansję marki.
Jak to zrobiliśmy
Podjęliśmy się tego zadania w sposób holistyczny, traktując Blue Apart jak partnera, dla którego staliśmy się zewnętrznym działem marketingu.
Krok 1: fundamenty, czyli strategia komunikacji
Zaczęliśmy od zera. Przeprowadziliśmy serię warsztatów, aby dogłębnie zrozumieć cele biznesowe, zdefiniować idealnych klientów (zarówno gości, jak i właścicieli apartamentów) i określić unikalną wartość marki. Na tej podstawie stworzyliśmy kompleksową strategię komunikacji, wyznaczając cele, kanały dotarcia, lejki sprzedażowe i kluczowe wskaźniki efektywności (KPI).
Krok 2: nowa twarz, czyli profesjonalny rebranding
Aby wizualnie oddać pozycję lidera, przeprowadziliśmy odświeżenie wizerunku. Unowocześniliśmy logo i stworzyliśmy brand book – księgę znaku z nową paletą kolorów i typografią. Dzięki temu wszystkie materiały marketingowe, od postów w social mediach po reklamy, zyskały spójny i profesjonalny wygląd.